FULLA VECKOR

Känns som att jag inte har någon ledig fritid. Idag var jag på arlanda, sen åkte jag och hjälpte Linnéa i hennes lägenhet, imorgon ska jag till sjukhuset, på torsdag ska jag vara barnvakt, nästa vecka börjar jag skolan. Vill påpeka att under dom här två veckorna är det full fart hemma hos Linnéa med hennes målning och tapetsering.

Har varit sjukt trött hela dagen, för Sikka och jag fick inte alls mycket sömn inatt. Sen vid fem kom min plutt hem från pappa. Han fick sova hemma fast det är pappas vecka, så hur trött jag än var, är det absolut värt det. Överpussad har han nog blivit idag.

Nu väntar jag på att jag ska få hem lite soppa så jag kan äta kvällsmat, duscha och gå och lägga mig.

Hoppas jag drömmer heta drömmar om alla karlar i dräkter jag såg på arlanda idag. Isf kommer jag vakna upp med ett leende innan dom ska sticka mig i armen på vrinnevi.

Kommentarer
Postat av: Monne

Amanda: han lekte inte han VAR kung :)

2010-08-13 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0