JAG HAR KÖRKORT....

.... och har haft det i ett par år. Men här kommer ett några saker ni inte visste om min körning. Jobbigt men sant.
 

1. Jag hatar att vi har hastighetsgränser. Tycker att det är jättesvårt att köra i laglig fart. ( Men jag gör det )

2. Jag får tvångstankar om att köra på ställen där man inte får köra, tex. över trottarer och på förbjudna vägar.

3. Jag vill köra på människor ibland.

4. Jag är inte rädd för att krocka.

5. Jag undviker smala vägar så mycket jag kan, hata att trängas och vänta så bilar får köra förbi.



Kommentarer
Postat av: Anonym

inte smart att visa hela ditt person nummer sådär. Och namn + bild osv. Shit alltså

2010-08-15 @ 22:29:25
Postat av: Anonym

fast jag måste erkänna att jag skattade jävligt mycket av inlägget. Du är så rolig :) <3

2010-08-15 @ 22:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0