JAG HAR VÄRLDENS COOLASTE KOMPIS

Satte på ett videosamtal med min Sandra Wall nyss, bara namnet säger väl allt. Gissa vad jag såg.
Jo det här :



Jag har bara en kompis som är som just Sandra. Jag lovar, umgås man med henne så får aldrig en tråkig stund kan jag lova. Hon är speciell den tjej, men va hon inte det så skulle det inte vara Sandra.
Har nog sjukt många historier att ta upp om den flickan som är hur roliga som helst att man viker sig av garv.
Men ni får lära känna henne istället, mycket bättre så!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vilken jävla stolle! :P

2010-08-16 @ 13:49:03
Postat av: mammi

Jaaaaaaaaa verkligen...jag VET hur ho är!

2010-08-16 @ 20:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0