JOBBIG DAG

Barnledig, en HEL vecka. Jag är ledsen. Jag saknar min plutt. Jag är ensam. Jag lider av abstinensbesvär. Jag vill lukta på min bebis. Jag vill höra gnäll när han är hungrig och trött. Jag vill gå upp tidigt på morgonen. Jag vill pussa på Elias. Det är jobbigt. Mycket jobbigare nu när man vet att han kommer vara borta ända till söndag. Som tur är kommer jag att få träffa honom när hans pappa har fotbollsträning. Tis och tors, tacka vet jag fotboll.

Ett till plus är att min vecka är FULLPROPPAD med saker att göra. Sthlm, lägenhet, sjukhus och barnvakt. Full rulle med andra ord. Det är jag tacksam för. För då går tiden fortare. Tyck synd om mig, för jag tycker synd om mig själv.

Nu är jag hos Linnéa. Vi har rivit tapeter, snackat skit och skrattat. Undra om vi är världens smartaste personer? Alla mina kompisar inklusive mig själv är så intelligenta. Ni skulle bara veta.

Men nu har jag inte tid med det här. Vi ska se snabba cash, tusen år senare.


Kommentarer
Postat av: emi

http://www.dn.se/nyheter/systrar-ar-bra-for-halsan-1.1149887

2010-08-09 @ 08:27:00
URL: http://succeduon.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0