TOKUNGE

Elias är så jäkla go. Nu tror jag att han står upp och bajsar. Jag kan inte sluta le inombords, så fort jag tittar på honom blir jag alldeles salig. Att man kunde älska en person så här mycket, det hade jag inte förstått.

I alla fall så har jag nu tagit en bild på hur Elias brukar sova. Det ser inte skönt ut, men tydligen så måste det vara det eftersom han sover så väldigt ofta. Något man kanske borde testa.



Och när jag vaknade, då vaknade jag av det här :



Han satt och pratade under påslakanet. Tror han försökte skrämma mamma med att leka spöke. Mitt leende var ända upp till öronen när jag vaknade. Men efter ett tag så börja han att gnälla. Då fick han komma upp till mammie och gosa med henne.

Snart ska vi på öppna förskola, babycafe idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0