UR FUNKTION

Min kropp har varit på reparation under helgen. Det där med skola och barn är tufft. Speciellt för en människa som kan sova 24 h på ett dygn. Hela förra veckan var jag en levande zombie, och då hade vi ändå bara information. Hur ska det bli när jag faktiskt börjar att studera ? Kommer väl sluta som en död zombie.
Neej då. Kommer gå toppen.

Föresten så var jag ute och samlade tålamodspoäng i fredags. Men det slutade inte så bra. Från att vilja slå klackarna i taket till att köpa mat och åka hem. Men var väl lika bra det. Det är ändå samma visa varje gång man är ute. Plus att det var knölfullt med folk.

Idag har Elias varit hos pappa då har jag gjort massa nytta. Så nu är lägenheten skinande ren. Snart kommer min vän Lilita också. Vi ska ha myyyskväll. Jag ÄLSKAR myskvällar. det är så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0