VÄRLDENS BÄSTA HANNA

Har lekt med best friend Hanna hela kvällen. Det gillar vi mycket. Vi har inte så mycket tid för varandra längre. Man kan nästan tro att vi har gjort slut. Det gillar vi mindre. Men så kan det bli ibland när den ena har mycket jobb och den andra har mycket att göra.

Men det kommer det att bli ändring på för snart börjar vi att studera tillsammans. Väldigt roande, samt bra.
För en gångs skull kommer vi att göra något positivt tillsammans. Nya tider, bättre tider som jag säger.
Allt rullar på. Hoppas att det fortsätter också. Annars kommer jag väl antagligen inte vara barnmorska förns det är dags för pension. Dock är jag INTE smart. Vet inte hur allt ska gå ihop sig ? Hatar när jag inte tänker. Jag som egentligen är så smart. Vet inte vart alla felsteg kommer ifrån. PLOPP säger det. Ringa dagisplats på måndag i alla fall så får vi hoppas att allt löser sig.

Här kommer en bild på Hanna bara för att hon är så söt och får mig på bättre tankar. Nu behöver ingen besöka gud (ett internt skämt, tro mig. Jag vill verkligen inte dö)

Hanna Hk Komu


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad söt du är min älskling. Snart tisdag, då vi slår ihop vara smarta hjärnor igen <3

2010-08-12 @ 13:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0