FAVORIT I REPRIS

Imorse när solen sken så bestämde Elias och jag oss för att åka tillbaka till sjön för att bada och leka lite. Denna dag följde Hanna med istället. Hur skönt som helst att jag har fått lånat mammas bil denna vecka så att man kan ta sig någon stans.

Elias tyckte det var lika roligt som vanligt att bada och plaska. Efter det fick han ligga i skuggen och roa sig ett tag så hans mamma och hennes vän kunde försöka pressa lite. Kan ju säga att jag haft tur som har en son som kan roa sig själv. Mucho skönt sometimes.
Innan det var dags att bege oss hem så fick Elias gunga lite. Hanna ville också leka av sig lite. Tror nog hon hade roligare än Elias. Tur att man har barnasinnet kvar när man fortfarande är 20 år.

Senare mot eftermiddagen så ringde Sikka och frågade om jag ville mysa. Självklart så gör vi det nu. Hon kom för ca två timmar sen och vi har redan varit på maxi för att göra det osäkert. Nu ska vi mysa lite med Elias sen när det är sängdags för honom så ska vi mysa med varandra.

En underbar dag med andra ord ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0