LIVET PÅ BB

Nu var min TV-TIMMA slut för denna onsdagen. Livet på BB, och jag tänker inte missa ett endaste program. Tycker att det är så otroligt intressant. Speciellt eftersom jag ska läsa till barnmorska. Fast måste dock medge att förlossningskliniken som jag kollade på när jag var gravid var tusen gånger bättre.


När man ser förlossningar och gravida kvinnor på BB så saknar jag sjukhuset något enormt. Förlossningen och dagarna på BB. Vill bara tillbaka. Det är sjukt att man kan sakna något man verkligen inte tyckte om.
Förlossningen var HEMSK, vill inte ens önska min värsta fiende den smärtan. Dagarna på BB var inte roliga dom heller. Ville bara hem. Förstår inte varför så här i efterhand ? Man hade det verkligen hur bra som helst. Plus att det vart aldrig speciellt långtråkigt eftersom jag hade besök av olika vänner och familj princip hela tiden, och när inte dom var där så hade jag en jättetrevlig dam jag pratade med i det delade rummet.


Längtar tills jag är färdigutbildad. Då får jag uppleva härligheterna dagligen. Kan faktiskt inte tänka mig ett bättre jobb än just detta jobb. Då räknar jag inte in tatuerare i yrken. För den tanken gav jag upp för länge sen med tanke på att jag inte kan rita. Kanske kan bli lite svårt då ?





Längtar till mitt nästa barn också. Någon frivillig karl ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0