NJUTNINGSDAGAR ?

Elias åkte till sin pappa igår för att vara där hela helgen. Då tog jag mig en liten tripp till Finspång för att ha myskväll med Sikka. Vi hamnade dock på en "fest", och ja, jag var nykter. Tumme upp!
Trevligt att träffa lite gammalt finspångsfolk. Sen vart klockan fyra så jag spenderade natten hemma hos henne, orkade inte köra in till stan. Vi vet ju hur det går när Bymp är trött och kör bil, då har vi helt plötsligt fått vänstertrafik i Sverige. HAHA.
 

Imorse ringde väckarklockan efter fyra timmars sömn. Då var det bara att bege sig in till stan, för att packa, hämta syster och åka ut till St Anna. Där vi skulle umgås med Mammie och Lelle i deras båt för att fira syster som fyllde 25. Vi hade ju då hoppas på sol, men sån tur hade vi inte. Har inte direkt varit min lyckodag om man säger så!
Skulle sovit kvar, men nu sitter jag här nerbäddad i min soffa. Kom nyss hem. Vi orkade inte. Det var för kallt. Har frysit hela dagen. Inte ett dugg rockigt.

Frågan är bara vad man gör nu ? Visst, jag är sjukt trött. Men känner inte för att sova. Lägenheten är städad och mina ben är rakade. Så det kan jag ju icke sysselsätta mig med. Får nog bli film i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0