OLEN VÄSYNYT

Inatt råkade jag visst sova i 16 timmar. Det har jag nog inte gjort på ja, vet inte hur länge ? Tror jag sov ikapp allt som jag har missat dom senaste veckorna. Det var välbehövt kan man säga. Men jag är fortfarande trött.

Har fått hem älsklingen idag också. Gud så mysigt det var. Saknat honom något enormt den här helgen. Men nu är han hemma igen, och det ska jag ta vara på. Hoppas vädret blir lite finare imorgon så att vi kan ta en tripp till lekparken.


Jag & Knut inatt. Fick vara barnvakt åt honom. Han tillhör min syster egentligen, och inatt ska han få dela säng med Elias hade jag tänkt mig.

Amanda passar Knut inatt. Lite orolig, hur ska det gå? Tur hon har tränat på en bebis i åtta månader.  E, sover ensam på födelsedag! Lite sorgligt.


Kommentarer
Postat av: fanny

<3

2010-07-25 @ 22:00:07
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0