SOVA ÄR SKÖNT

Jag vet att min uppdatering har varit lite illa. Men har inte ens suttit vid datorn. Har inte haft ork till någonting. Vill bara sova, vilket jag har passat på att gjort så fort Elias tar sina tupplurar.

Dom senaste dagarna har jag rensat/storstädat lägenheten, sovit hos Hanna, umgåtts med Lilita och varit på promenad med Linna och Emilia. Idag ska vi börja slipa hos Linnéa också. Vi ska nämligen tapetsera och måla om hennes lägenhet (vardagsrum och hall). Bara hålla tummarna för att det är så enkelt som folk säger. Men det ska nog gå bra.

Nu ska jag sova, för Elias sover.


Kommentarer
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Hej, jag heter Mia och jag har fått äran att bli en utav de 20 finalisterna till årets (unga) mammabloggare. Nu behöver jag din hjälp för att vinna!

De ända du behöver göra är att klicka på länken, och skriva att du röstar på nr.19 - Mamma Mia.

Jag delar med mig utav vinsten till alla som röstat på min blogg, om jag vinner!



Länk till tävlingen:

http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html



Ps. Man kan rösta en gång om dagen! Tävlingen avslutas sista dagen denna månaden!

Kram Mia

2010-08-01 @ 23:43:23
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0