DUKTIGA JAG

3 veckor sedan jag blogga, så kan jag ju faktiskt inte hålla på. Hade tänkt lägga ner det här för jag kom på att jag inte skulle ha tid, men det har jag ju visst! Okej har jag mycket att stå i, men om vi säger såhär. Min viktnedgång går käpprätt åt helvete så jag tror jag behöver bloggen för att lyckas.
Gäller väl bara att komma in i skrivandet så tycker jag nog att det är roligt igen.

Imorgon börjar jag, mirakelsoppan. Som finns i tidigare inlägg. Dag 1.

Mer imorgon, nu ska jag se klart en film som jag somna till ïgår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra bymp. ge elias en feting puss från moter och kusin imorgon!

2010-09-13 @ 00:12:33
URL: http://yeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0