OSMARTA JAG

Dagen började med att vi mötte upp Linnea och Emilia för att knalla ner till matlagning. På menyn stod makaroner och köttfärsås. Jag var asduktig som inte åt, fick i mig sallad ist. KANONERS.

Sen gick vi hem och sov. från HALV TVÅ TILL HALV SEX. Helt sinnessjukt. Tror både Elias och jag var rent ut sagt döda. Så nu är ju den stora frågan hur jag ska kunna sova inatt ? Tänkte i alla fall plugga lite nu, då blir jag nog trött snart. HAHA!

Sen när vi vakna så hämta Lilita oss för att ta en runda på ingelsta. Köpte Elias första riktiga present. En liten adidasdress, HUR söt som helst. Sen åkte vi hem för att se idol med Emy. Nu är dom borta, jag har städat och ska plugga. Hm HM Hm.


BRAAAAAAAAAAAAAAAAA DAG SÄG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0