JAG ÄR FORTFARANDE DUKTIG

Inne på femte dagen nu när det gäller min pulverdiet. Går hur bra som helst, men jag ska inte ljuga för er. Min hjärna är fortfarande sjukt sugen på allt möjligt som affärerna har att erbjuda. Fast hungern har försvunnit nu så inte alls lika svårt som det var dom första dagarna.

Idag har jag köpt nya pulverpåsar. Då blev det Naturdiet istället för Cambridge med tanke på min dåliga ekonomi. Visst är dom mycket äckligare men det är det värt ett tag när jag tänker på hur många kronor jag sparar.
Fast om dom fortfarande är lika äckliga i Augusti så går jag tillbaka till Cambridge.

Gjorde en miss med köpet i alla fall. Det var ananaspåsarna, dom var sjukt äckliga. Men var bara 12 st, så får ta en någon gång då och då. Sen slinker dom aldrig ner i min mage mer igen. BLÄ!

- 3 kg i alla fall. Mest vatten som har gått bort, men alltid en början. Så länge det går neråt är jag nöjd.

UPDATE : crosstrainer 25 min


Kommentarer
Postat av: Elin, 17 år och mamma.

Hej! Tack för din åsikt! :).

2010-07-21 @ 06:24:13
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0