NU HAR JAG FUSKAT PÅ RIKTIGT

Jag vet, sjukt dåligt av mig! Idag har jag ätit kaka, lunch (nudlar & köttfärsås), middag (kycklingfile & potatissallad). Kände att jag fick lyxa till det, INTE good. Men kan säga att jag har lärt mig en läxa. Har rena rama kramper i magen och fick springa upp på toaletten från bilen. INTE värt det över huvudtaget.

Pulver till frukost imorgon, sen när jag känner att jag vill äta så får jag hålla mig till vattenmelon, gurka, räkor eller tonfisk som jag har gjort innan. Sjukt gott, nyttigt och bra. PLUS att jag inte får kramper i magen vilket kan vara skönt ?


ps. ska föresten inte väga mig förns om en månad. Anledningen till det är för att jag blir galen varje dag av att se små siffror i taget. Bättre att man får se en stor om en månad då. Idag är det 24e juli, vilket betyder att jag ska ställa mig på vågen den 24e augusti. Då får vi hoppas på resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0