NU SKA TJOCKISEN BORT

Idag är det en ny dag : FREDAG, dagen till helg. Kan det bli en bättre dag än idag att börja hänga med mina älskade pulvervänner? Skulle icke tro så.
Ska till Finspång i helgen också. Så då blir det kanoners, eftersom då är jag inte själv, vilket betyder att man tänker på annat istället. Så PULVER HERE I COME! 

Det viktigaste jag måste hålla mig till om jag ska klara det här är att det inte får bli någon alkohol på ett tag framöver. Så kära vänner, hädan efter blir det nykter DAAANS om helgerna. Det gillar ni va?

Tänker dock inte skriva min vikt, eller visa förebild. Det kommer när jag har kommit en bit på vägen, promise.

Kommer uppdateringar dagligen om hur mina pulverpåsar har skött sig, hoppas dom är snälla va? Det gör jag i alla fall! Jag lovar att tjinga in ett litet inlägg om jag fuskar.


ps.
Dagens roligaste kommentar från Ballex : Sen åkte bullarna fram, och då bara GICK JAG LOSS!
ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0